Logistiikka-messut

Konecranes Logistiikka-messujen pääkumppaniksi

Tiedote Uutiset  25.06.2024

Suomen merkittävin logistiikka-alan messutapahtuma järjestetään Tampereen Messu- ja Urheilukeskuksessa 11.–12.9.2024. Messuilla nähdään koko logistiikkaketju aina suunnittelusta prosesseihin, järjestelmiin ja koneisiin asti. Logistiikka-messujen pääkumppanina toimii materiaalinkäsittelyalan markkinajohtaja Konecranes.

Tampereella järjestettävät Logistiikka-messut tuovat esille logistiikan merkityksen tuotantoketjussa, ja esittelevät alan uusimpia mahdollisuuksia ja innovaatioita. Messujen pääkumppani Konecranes lukeutuu maailman johtaviin materiaalinkäsittelyratkaisujen valmistajiin. Konecranes palvelee laajaa asiakaskuntaa useilla eri toimialoilla.

Konecranesin tavoitteena on tukea asiakkaiden liiketoimintaa innovatiivisilla materiaalinkäsittelyratkaisuilla, jotka parantavat tuottavuutta ja pienentävät hiilijalanjälkeä. Konecranesille Logistiikka-messut ovat hyvä tapa lisätä tuotteiden ja palveluiden näkyvyyttä, ja vahvistaa brändin tunnettuutta markkinoilla. Konecranes näkee messut monipuolisena markkinointimediana ja ennen kaikkea tärkeänä kohtaamispaikkana.

”Logistiikka-alan messut ovat keskeinen foorumi innovaatioille, verkostoitumiselle ja liiketoiminnan kehittämiselle. Nämä messut tuovat eri sidosryhmät yhteen, ja tarjoavat mahdollisuuden luoda henkilökohtaisia yhteyksiä esimerkiksi toimitusjohtajiin, varastopäälliköihin ja insinööreihin. Messut ovat elintärkeät yrityksille, jotka haluavat menestyä jatkuvasti muuttuvassa maailmassa,” toteaa Konecranesin tuotepäällikkö Klaus Kaukovalta.

Konecranes rakentaa aktiivisesti materiaalinkäsittelyn seuraavaa sukupolvea, ja yritys on sitoutunut investoimaan digitalisaatioon, sähköistämiseen ja teknologian kehittämiseen. Syyskuun Logistiikka-messuilla esitellään Konecranesin laajaa tuote- ja palveluvalikoimaa, muun muassa Konecranes Agilon -varastonhallintajärjestelmää sekä palkittua Konecranes E-VER 16-1200 C -sähkötrukkia. Konecranesin tavoitteena on sähköistää koko trukkikantansa vuoden 2026 loppuun mennessä.

”Konecranes edustaa logistiikka-alan johtavaa kärkeä ja materiaalinkäsittelyalan vastuullista tulevaisuutta. On hienoa saada Konecranes mukaan Logistiikka-messujen pääkumppaniksi”, toteaa Logistiikka-messujen projektipäällikkö Petrina Palmroth.

Lisätietoja:

Petrina Palmroth, projektipäällikkö, petrina.palmroth@tampereenmessut.fi, p. 040 184 2327

Saka Paavolainen, markkinointi- ja viestintäpäällikkö, saka.paavolainen@tampereenmessut.fi, p. 041 731 7715

Logistiikka-messut järjestetään Tampereen Messu- ja Urheilukeskuksessa 11.–12.9.2024. Samaan aikaan järjestetään myös Elintarviketeollisuus-, EuroSafety- ja Työhyvinvointi-messut. Rekisteröidy kävijäksi ja vieraile messuilla maksutta.