Tule näytteilleasettajaksi
Suomen merkittävin logistiikka-alan messutapahtuma
Logistiikka-messut esittelee sisälogistiikkaa sekä logistiikka- ja varastointipalveluja.
syyskuussa 2026 tampereella
Toimiva logistiikka on kilpailuetu
Asiakkaat saapuvat Logistiikka-messuille tutustumaan uusiin tuotteisiin ja palveluihin, sekä hakemaan apua logistiikka- ja toimitusketjun hallintaan, varastonkiertoon ja logistiikan ulkoistamiseen. Tapahtumassa tehdään tehdään hankintoja, verkostoidutaan ja solmitaan uusia kumppanuuksia.
Tule mukaan tarjoamaan omat ratkaisusi yritysten haasteisiin!
”Ei asiakkaiden henkilökohtaisia tapaamisia voita mikään”
Logistiikka- ja Elintarviketeollisuus-messut järjestettiin edellisen kerran 11.−12.9.2024. Samaan aikaan järjestettiin myös kolmipäiväiset EuroSafety- ja Työhyvinvointi-messut. Neljän tapahtuman kokonaisuus keräsi saman katon alle huikeat 9 249 messukävijää.
Seuraavat messut järjestetään syyskuussa 2026. Olethan mukana?
Miksi juuri Logistiikka-messut?
Logistiikka-messut painottaa sisälogistiikkaa, materiaalivirtoja, automaatiota, digitalisaatiota, sekä palveluja. Käytännössä siis kaikkia niitä logistiikan toimintoja, joilla yritys toimialasta ja koosta riippumatta voi tehostaa liiketoimintaansa.
”− Olemme olleet todella tyytyväisiä, jopa hieman ruuhkautuneet kaikesta osastollamme käyneestä kuhinasta. Asetimme tavoitteiksi kasvattaa yrityksemme bränditunnettuutta ja kerätä konkreettisia asiakaskontakteja. Onnistuimme molemmissa tavoitteissa erinomaisesti. Messuilla työskennelleet myyjämme olivat motivoituneita ja iloisia onnistuneista työpäivistä.”
− Pekka Vaisto, maajohtaja, Still Finland
Varaa osasto Katso tuoteryhmät
Miksi messuille?
Lanseeraa ja testaa uutuuksia
Messuilla voit edistää myyntiä sekä tehdä tutuksi uutuuksia, tuotevalikoimaa ja yritystä. Lisäksi messuilla voi testata tuotteiden kilpailukykyä ja saada ideoita tuotekehitykseen sekä arvioida kysyntää.
Hoida asiakassuhteita
Henkilökohtaiset keskustelut ovat loistava tilaisuus hoitaa nykyisiä asiakassuhteita ja kartoittaa uusia yhteistyökumppaneita. Hyvin hoidetun messuosallistumisen jälkipyykkinä on usein pitkä lista liidejä ja tarjouspyyntöjä.
Vahvista imagoa
Mielikuvat ovat voimakkaita ostopäätöksen ohjaajia. Messuilla imagoon voi vaikuttaa monella tavalla, kuten rakentamalla upean osaston tai tuomalla asiantuntijuuttanne esille messujen ohjelmassa. Useimmiten sirkustemppuja ei edes tarvita, vaan tuotteiden ja palveluiden ystävällinen, asiantunteva ja avulias esittely face to face on tarpeeksi nostamaan yrityksenne esiin kilpailijoiden joukosta.
Vaikuta hankintaprosessissa
Päätökset hankinnoista hajaantuvat yhä enemmän organisaatioissa eri ihmisille. Messujen yksi suurimmista vahvuuksista on mahdollisuus tavata ja vaikuttaa ostopäättäjien lisäksi myös niihin, jotka osaltaan vaikuttavat ostopäätöksiin. Näitä henkilöitä ei usein myyntikäynneillä tavoiteta.